Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016

Ας ξανασυστηθούμε λοιπόν!

Ας ξανασυστηθούμε λοιπόν! Πριν 8 μήνες, όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με το food blogging και σε καλωσόρισα επίσημα στα νέα μου ψηφιακά λημέρια, δεν είχα ξεκαθαρίσει ακόμη μέσα μου τη θεματολογία αυτού του blog! Το μόνο που είχα αποφασίσει μέχρι τότε ήταν το όνομα, Couzinista, και το ότι οι συνταγές που θα ήθελα να παρουσιάσω θα ήταν φτιαγμένες με γνώμονα την αγάπη μου για το καλό φαγητό! 


Μετά όμως από 12 αναρτήσεις και μια μακρά αποχή 3,5 μηνών, λόγω τεχνικού προβλήματος στον υπολογιστή μου, καταστάλαξα στο τι ακριβώς θέλω να κάνω. Είμαι λοιπόν πεπεισμένη ότι θέλω να μαγειρεύω πιο ελαφριά και υγιεινά, να σου δείχνω απλές κυρίως συνταγές, συνήθως με λίγα υλικά, συνταγές που θα σε βάλουν πιο εύκολα στην κουζίνα, που θα σε μετατρέψουν σε έναν ή μία Couzinista

Άλλωστε η μεσογειακή κουζίνα είναι μία από τις αγαπημένες μου και αποτελεί βάση για ατέλειωτους γευστικούς πειραματισμούς! Οι συνταγές λοιπόν του παρόντος blog από εδώ και στο εξής θα είναι προσανατολισμένες στο μότο "cooking light & healthy"! Ελπίζω να είσαι συνοδοιπόρος σε αυτό το γευστικό ταξίδι! 


Μέχρι το επόμενο post με ολοκαίνουρια συνταγή σε χαιρετώ με ένα μικρό δείγμα
αυτών που θα ακολουθήσουν.

4 σχόλια:

  1. Μπράβο Μαρία! Αναμένουμε με πολύ ενδιαφέρον!!!! Καλή νέα αρχή!! 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, Άρη, για την ευχή και τα καλά σου λόγια! Ελπίζω να ανταμείψω τις προσδοκίες σας!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, healthy παντού! Να 'σαι καλά, Ευαγγελία μου κι ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!

      Διαγραφή