Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Καλώς ήρθες στο blog μου!

Κάθε Ιανουάριο κάνω καινούρια σχέδια, όπως όλοι μας, φαντάζομαι! Θέλεις η αλλαγή του χρόνου, θέλεις που έχω γενέθλια στις 5 του μηνός και νιώθω ότι μεγαλώνω, ίσον ωριμάζω (όχι απαραίτητα βέβαια αυτό), οπότε νιώθω την ανάγκη να κάνω κάτι διαφορετικό. Σε όλα αυτά πρόσθεσε και το ότι είμαι Αιγόκερως, άρα ανήσυχο πνεύμα, και θα καταλάβεις περισσότερα για εμένα... 


Έτσι λοιπόν φέτος αποφάσισα να δημιουργήσω ένα food blog, όντας ήδη blogger για 3+ έτη. Ήταν κάτι που ήθελα εδώ και καιρό, όμως για διάφορους λόγους το ανέβαλα. Ήρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου και όπερ και εγένετο. Στην αναζήτηση του ονόματος δυσκολεύτηκα, γιατί έψαχνα κάτι εύηχο και εύκολο στη μνήμη και τελικά κατέληξα στο "couzinista"! Υπό μια έννοια σημαίνει "αυτός που ακολουθεί την κουζίνα / ο οπαδός της κουζίνας". 

Προέρχομαι, βλέπεις, από μια οικογένεια, όπου το φαγητό είναι συνώνυμο με το καλό φαγητό και δη το σπιτικό! Η γιαγιά μου, δεινή μαγείρισσα και δεξιοτέχνης της ζύμης, μαγειρεύει από μικρό κορίτσι, ενώ η μητέρα μου ακολουθεί πιστά τα χνάρια της γιαγιάς. Κι όπως ήταν απολύτως φυσικό το μήλο έπεσε κάτω απ' τη μηλιά και δεν αποτελώ εξαίρεση στον οικογενειακό κανόνα. 

Θυμάμαι, ήμουν στην Ά Δημοτικού, στις διακοπές των Χριστουγέννων, όταν έσκισα ένα κομμάτι χαρτί από το μπλε τετράδιό μου και κατέγραψα την πρώτη μου συνταγή, το καταΐφι! Χωρίς να έχω μάθει ακόμη όλες τις συλλαβές και τους διφθόγγους, η έγνοια μου ήταν να γράψω τη συνταγή λες και υπήρχε ποτέ περίπτωση να ξεχάσω πώς γίνεται! Ή ήθελα απλώς να εξασκηθώ στη γραφή. Ποιος ξέρει τι σκεφτόμουν τότε... Αρκετά χρόνια αργότερα στις αρχές του Γυμνασίου, ψάχνοντας κάτι στα ντουλάπια του σύνθετου στο σαλόνι, έπεσε στα χέρια μου εκείνο το κιτρινισμένο πλέον κομμάτι χαρτί με τα άθλια γράμματα. Η συγκίνηση και τα συναισθήματα που ένιωσα εκείνη τη στιγμή δεν περιγράφονται! Δυστυχώς όμως το χαρτί από τότε χάθηκε οριστικά. 

Στις σελίδες αυτού του food blog θα βρίσκεις αναρτήσεις με απλές συνταγές κυρίως αλλά και πιο σύνθετες. Αρκετές συνταγές προέρχονται από αγαπημένα και δοκιμασμένα βιβλία, περιοδικά μαγειρικής ή site, πολλές είναι γραμμένες στο ντοσιέ της μητέρας μου και χάνονται στο βάθος του χρόνου και άλλες είναι επινοήσεις της στιγμής ή πειραγμένες συνταγές με τη δική μου πινελιά ακόμη και συνταγές από λάθος. 


Δεν το έχω σπουδάσει το αντικείμενο, αν και πολύ θα ήθελα να είχα σπουδάσει μάγειρας αντί για αρχαιολόγος, αλλά αγαπώ να δημιουργώ (και) στην κουζίνα και να εισπράττω φιλοφρονήσεις.

Σε προσκαλώ λοιπόν σε αυτό το γευστικό ταξίδι με μόνες αποσκευές την καλή διάθεση και την όρεξη για καλό φαγητό!

Μαρία

2 σχόλια: